About Me

My photo
biasa, tak pendek, tak gemuk, tak tinggi tapi perasan ensem.. sikit jar ar.. Be my follower and i will be you greatest follower ^-^ Peace!!

▄▀▄Sahabat Karib Saya▄▀▄

Monday, November 23, 2009

Sangat Kesian !!!

Ayah: adik, cepat! Selamatkan diri sebelum gunung satu lagi meletup!!

Adik: tapi ayah, ayah macam maner?? Adik tak boleh pergi tanpa ayah!!

Ayah: PERGI !!!! Saya kata PERGI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Badan adik dah berpeluh-peluh. Lava yang berwarna putih meletus tegak tinggi. Menggelegak. Blup, blup, blup..

Lereng-lereng runtuh satu persatu. Adik kena cepat. satu gegaran yang kuat seakan gempa bumi. Adik terjatuh dan hampir-hampir saja termasuk dalam kawah yang besar…

Lautan lava putih di bawah makin lama makin meninggi. Lava putih tersebut diikuti oleh lava berwarna merah…blurp..blurp… Adik jerit, "Ayah!!" Tapi ayah terus dtelan oleh lava putih.Adik lompat dari satu batu ke satu batu dan akhirnya sampai di satu kawasan rata. Di tepi dinding gua tu ada satu lubang hitam kecik. Di situ, adik masuk untuk menyelamatkan diri…

:

:

:

Arghhhh!!! Jerit Pesot dengan gigihnya memicit Jerawat yang dah cukup masak depn cermin… Pesot menahan kesakitan yang amat sambil memicit sehingga lah keluar cecair kaler puti dan darah..GIGIH sekali!

28 comments:

mira amair said...

JADI AYAH SAMA ANAK TU SAPA?
HEHEHE!

iyllienaz said...

haha..ada manusia dalam jerawat rupa2nya..

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[mira amir] CUBALAH TEKA SAPE! BESANYA BUDAK PANDAI DAN COMEL DAPAT TEKA... U MESTI BOLEH TEKA PUNYA !!HAHA

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[iyllienaz] ermm,,lah baru taw keh, tapi bukan manusia lah..spesis spesis yang kecik dan comel macam penulis nya haha

[z@ck] said...

ahahaha..
sadis gila crita..
=P

cik lubakpink said...

siot lar..

aku igtkan ape r

gigih aku bce..

hahaha~

mira amair said...

Haaaa..Ceq tau..Ceq tau..msti hama...hahahhahah!

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[Zack]cukup sadis bukian, mesti awak menangis sampai satu baldi air mata haha...

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[Cik lubakpink] teruskan kegigihan Puan Hamba..gigih lif kejayaan

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[Mira amair] amboi, terus jadi pandai haha ..

Siti Fatimah Nabihah said...

eewww... mcm geli jer.. jgn wat mcm tu k?? hahaha.. lawak la.. haha

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[Siti Fatimah Nabihah] haha, macam lah awak tak pernah buat huhu

LORD ZARA 札拉 said...

gagah sungguh~
amboi~
hahaha~

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[lord zara] tak segagah LORD zara, sejak biler queen elizabeth bagi title Lord ngan hang, mesti kap cing ngan Queen Elizabeth kan..haha

Pocket said...

pocket somehow terimaginasi ayah n anak tu as semut,
skali betul... memang jerawat punya cerita hahahahah:D
dan semut buleh jadi character ayah n adik tu...

good one bro!

Rozita said...

salam
singgah ye

Lady Dyla said...

cehhhh..... tak baek picit jrwt... nnti berbekas... camne nk perasan encem lg... hahah

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[pocket] haha bukan semut tapi kuman lebih sesuai, pocket salah yeyeh haha

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[Rozita] salam balik, maiah makan kuih sikit haha

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[Lady Dyla] Haha, lady dyla ni jelmaan lady gaga keh? bila buat album huhu..

shafarshahril said...

sblm ak baca last sentences, ak terbayang bende yg lucah..oh tidak, ak mmg pervert ke

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[shafarshahril] awak pasti awak bukan perogol dikehendaki Malaysia??

Kuwe said...

kalo gitu.
ramaikah gunung lava itu?

p/s:kalo siap ada banjaran titiwangsa pun syok jugak.

hans said...

ku ingat ker film 2012 tadi
haha

BeE~BiE said...

wah~ ko0ol gile jerawat awak... kekeke...smpi ke lubang idung.. kekekekekeke

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[kuwe] amboi, terasa aku taw, mentang mentang muka aku tut tut tut haha

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[Hans] tahap imaginasi awak terlalu tinggi!!

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

[BeE~BIE] eh?? Sape ? aku?? Eh miscommunication ni haha