About Me

My photo
biasa, tak pendek, tak gemuk, tak tinggi tapi perasan ensem.. sikit jar ar.. Be my follower and i will be you greatest follower ^-^ Peace!!

▄▀▄Sahabat Karib Saya▄▀▄

Friday, March 20, 2009

Motherhood (Top Seven Best Mom)

Today, i show your 7 images showing how tenderly (most) mothers care for their young ones. Siap susun ranking dah, dari gambo 1 sampai 7 ikut turutan untuk ibu yang paling penyayang...Sememangnya kasih sayang ibu mengatasi segala-galanya di dunia... semua mesti setuju ngan aku kan .... Termasuk lah gambar kat bawah ni...We start we the first pics...perghh..comel gler anak nyer...

Diikuti oleh...


Wah.. ibu harimau pun sayang anak nyer..terharunyer..


........no 7
Yang ni i have no comment pulak...hampe betol...

5 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehe...

aku nak jadi ibu tumpang buleh?

hahaha~

pang!!!

Ritz @ Richeal Phil said...

eh eh studi pun blum abis..dah terdesak pulak nak jadi ibu haha..nampak sgt tak sabar nak kahwin ni huhu

mira amair said...

aku suka yg 1st..agaknya mybe aku akn jd ibu yg cmel mcm 2..wiwiwi..

Ritz @ Richeal Phil said...

huh... ibu yg comel?? tu was2 sikit huhu... jadi ibu garang adelah..macam saya nisah sah dah calon ayah g extreme comel haha(syok sendiri..)

~secret~ said...

I want to be your mama!