About Me

My photo
biasa, tak pendek, tak gemuk, tak tinggi tapi perasan ensem.. sikit jar ar.. Be my follower and i will be you greatest follower ^-^ Peace!!

▄▀▄Sahabat Karib Saya▄▀▄

Friday, July 10, 2009

Cikgu Gaduh!!


✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Cikgu: Pelajar2 sekalian, ingat 1 + 1 = 2!
Man: Cikgu! Cikgu! 1 + 1 ialah 1 lah cikgu!!
Cikgu: Huh? Man, sebagai contoh cuba tengok pensil ni, kalau 1 pensil tambah lagi satu pensil jadi 2 pensil kan..
Man: tapi cikgu…
Cikgu: (budak ni, byk betol songeh!!)..yeh man, ader soalan lagi??
Man: Cikgu! Sebagai contoh bila 1 titisan air diletak di atas 1 kuali panas bersamaan dengan 1 kuali kan cikgu!
Cikgu: erm.. (sambil lihat sekeliling kelas)..Man.. Sebagai contoh satu pemadam campur satu pemadam sama dengan 2 pemadam kan, Jadi 2 lah..
Man: Cikgu! Cikgu! Sebagai contoh, satu titik air atas meja dicampur satu titik air lagi masi lagi satu titik air lah cikgu!!
Cikgu: (Cuak..)Ermmmm….
Triiiiiingggggggggg!!!!!!!! >>Masa rehat
Cikgu: Ok kelas, boleh p rehat sekarang…(Alhamdulilah, aku selamat!!!)
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖

32 comments:

azzaliena suziantie feisal said...

hahhahaha
naseb xbedebat lg ngn budak tuh ;p

bias® said...

air tak boleh bilang.

tengku_fir21 said...

mayb dia maksudkn pejodoh bilangan

Adeqq said...

ade budak mcm tu i sekeh je!~ ahaha.. well, tanks for dropping by at my blog. do come again yaa..

p/s: blog awk best..

naqiubex said...

cikgu nya kurang bijak kot..

ayien ; iena said...

hahaha..
tul tu ckp bdak tu.
cian ckgu die.
ngee~

mamai said...

itu cikgu kena belajar lagi supaya dia boleh kasi paham sama itu anak murid dia

ZARA 札拉 said...

walamak..

aku kalau kat sekolah gini, mau mati orang~

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tu dh masuk chapter fizik iaitu daya lekitan. hehe

maizatul. said...

hahaha ~
klaka jek !

Da' daffodil D said...

hahah..suh budak tu masuk U trus r.. :D

Nadhirah Zamrose said...

budak2 klu buat lwk mmg uji tahap kesabaran...

SasHa Lee said...

Sebaik loceng rehat menulun si cikgu tue.. kalo tak.. smpai ke balik..stil berdebat..

EN.ROBOT said...

melawan bet0l budak2 zaman skang,,.~
rotan kan aje,.,.hehe~

et said...

bdak2 zaman skrg bijak2..
susu derg minum byk DHA..ehehee~

tima kaseh singgah kat blog sye..^^

Siti Fatimah Nabihah said...

alahai.. pandai lak budak tu! cuak juga la kalu jadi cikgu kpd man tu! haiz..

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

To azzaliena
ha betol, budak tu siap wakil negeri berdebat taw

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to bias..
boleh mengikut imaginasi pelajar kot

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to tengku..
canggih noh penjodoh bilangan dia guna ??

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to adeqq..
kalau adik kau karate jeh haha ..
thanks for visiting

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

ti naqiu..
kurang bijak..huh sensitif ni haha

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to ayien..
kalau kesian, bagilah adiah keke

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to mamai..
cikgu tu belajar samapi phd pun tak sebijak cikgu nyer!!

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to zara..
mati?? kes utm keh?? haha

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to sitie..
wah hang lagi terrer sampai masuk fizik, cikgu ker??

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to maizatul..
ketawa tu control sikit yeh huhu

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to da'daff..
...ah u sponsor yeh??

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to nadhirah..
takpe kesabaran tu satu tahap ujian Tuhan haha

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to sasha lee..
cikgu tu lapar gak ..

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to en. robot..
rotan + rotan = mahkamah

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to et..
wah DHA, makan ngan anlene sekali tuk tulang belakang...

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

to siti..
cuak bnayak, bukan sikit taw haha